Where Clay Meets Tech

PuttyLabs - Where Clay Meets Tech

Linkblog

Erőss Zsolt új lába

2010.01.12. 15:22 | anarki | 92 komment

Sokat gondolkodtunk azon, hogyan segíthetnénk Erőss Zsoltnak, az egyik legjobb magyar hegymászónak, aki balesetet szenvedett, és amputálni kellett az egyik lábát. Tbg végül megtervezte és kivitelezte Zsolt új lábát, amivel Zsolt talán még az eddiginél is magasabb hegyeket mászhat meg. Tbg-nek köszönjük, Zsoltnak további sok sikert, mielőbbi  felépülést kívánunk.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://puttylabs.blog.hu/api/trackback/id/tr731666617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mango11 2010.01.12. 20:38:05

Tisztelem Zsoltot!
A legjobbakat neki !!
Hatalmas cupp ismeretlenül is.

Aradebil 2010.01.12. 20:48:02

ez kicsit morbid azért:O

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2010.01.12. 20:50:31

A részvét mellett ez mégis csak jókora parasztság!

bvb09 2010.01.12. 20:50:48

Nem is ő volt az első magyar az Everesten, hanem egy szlovákiai magyar srác, asszem még a 80-as évek végén...

2010.01.12. 20:52:41

Szerintem rossz a konstrukció, elkapkodott tervezés:) Zsolt meg király!

Deneware. 2010.01.12. 21:03:18

A Discovery-n tavaly (?) ment egy dokumentumfilm, ami az Everest meghódításáról szólt. A csapatban volt egy mászó, akinek mindkét (!) lába oly módon amputált volt, mint Zsolté. És legyőzte a hegyet, és önmagát is... Sok sikert Zsolt!

odishon 2010.01.12. 21:04:45

Ebben most mi a poén? Vagy nincs is poén? Az egész olyan, mintha lenne, de én nem lelem!

kb. kognitív disszonancia · http://hu.wikipedia.org/wiki/Kognit%C3%ADv_disszonancia 2010.01.12. 21:09:59

"Zsolt talán még az eddiginél is magasabb hegyeket mászhat meg"

Mindig csodálkozom, amikor felnőtt emberek hülyeségért kockáztatják az életüket. Annyi értelmes dolog van, amiért érdemes szenvedni. Legyen inkább vesedonor, megment egy életet. Komolyan.

Bolee 2010.01.12. 21:16:20

star wars feeling!

Wannabe 2010.01.12. 21:24:13

@kamikaze boci: Mindig csodálkozom, amikor felnőtt embereknek meg akarják mondani, hogy hogyan érezzék jól magukat. Komolyan.

KenSentMe 2010.01.12. 21:40:41

Azt kívánom nektek, hogy vágják le a heregolyóitokat, aztán csináljatok magatoknak pótot, gyurmából.. azért ez az ízléstelenség határát súrolja. (És nem tudom, melyik irányból.)

12341234 2010.01.12. 21:46:53

volt aki elpatkolt mellette, nem hiszem hogy sajnálnom kéne, tudták mit csinálnak...

chop 2010.01.12. 21:53:31

Gyoker vagy es az is maradsz.

müszi 2010.01.12. 21:57:44

@chipanddale74:

valóban parasztság élcelődni ilyennel.
de paraszt az is aki önként keresi a bajt magának.utána meg a mi befizetett tb- pénzünkön gyógyittatja magát.
én most szeretnék felgyógyulni egy agyi infarktusból! 41 évet ledolgoztam egy vegyi üzemben. én csak annyit várok a gyógyitóktól,hogy menni tudjak a sik terepen!!! nem akarok jeges ,havas hegyet mászni !!!talán nem nagy elvárás !!!
ennek a fickónak már az jár az eszébe,hogy megy a hegyre.képes levágatni a lábát a mielőbbi indulás érdekében.(közben röhögcsélve meséli a terveit) ez a hapsi nem normális! az oxigénhiány nyomot hagyott az agyában!szegény jó anyját sajnálom! fagyjon meg a hegy tetején,ha annyira odavágyik!

Callidus 2010.01.12. 21:59:33

@kamikaze boci: Fogalmad sincs hogy erezte magat a hegycsucsokon amiket megmaszott. Mert te keptelen voltal meg erre is. Ha nem lennenek ilyen emberek te meg mindig azthinned hogy lapos a fold, mert a faluban ameddig ellatsz, az..

Callidus 2010.01.12. 22:01:37

@müszi: Azert mert te egy unalmas, szar eletet kanyaritottal magadnak, azert ne legyen mar mindenki nyomorult. Hidd el nem toled veszi el az agyat. Senki nem kerte hogy a vegi uzemben dolgozz, de ha mar ott dolgoztam mert az volt kenyelmes akkor ne sirj itt, foleg ne egy nemzetkozi hegymaszo levagott laba folott ne.

Callidus 2010.01.12. 22:03:53

A poszt maga amugy egy megkeseredett, irigy ember irasa.

Mas magyarazatot nem talalok.

tuby smith · http://tuba-honlap.blog.hu/ 2010.01.12. 22:06:48

Szerencsés, hogy a 21. században veszítette el a lábát, nem pár száz (tíz) évvel korábban.

Viccelődni más bajával meg... fent már elmondták páran.

Zozi79 2010.01.12. 22:08:38

@müszi: meg még a szomszéd tehene is, igaz?

Tudod, ha te meg nem vegyi üzemben roncsoltad volna a szervezetedet életedben, hanem mondjuk hegyet másztál volna, akkor most nem lennél beteg és nem kéne gyógyítani a MI pénzünkön. Ennyi erővel...

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2010.01.12. 22:08:59

@Wannabe: senkinek sem kell megmondani, hogyan érezze jól magát, de nem is kell tisztelni érte, ha hülyeséget csinál

kb. kognitív disszonancia · http://hu.wikipedia.org/wiki/Kognit%C3%ADv_disszonancia 2010.01.12. 22:09:24

@Callidus: ha flamelni akarnék, most azt mondanám, hogy a hülye anyád a gyáva falusi, de nem akarok, ezért nem mondom, csak gondolom. Ha meg vállalkozó szellemet kérsz rajtam számon, akkor nyitott kapukat döngetsz, nem csak könyvekből ismerem a világot.

De ez most nem rólunk szól, vissza a poszthoz.

leone007 2010.01.12. 22:13:48

A sok vadbarom a ki itten a TBjét félti, fejezze már be az ostoba acsarkodást és godnolkodjon egy picit.

Sajnos 2M magyar járulékfizető tartja el az egészséfügyet ami 10M embert gyógyít. Miért kell pont Erőss Zsolton köszörülni a nyelveteket? Miért nem hozzátok szóba a gyerekeket, az összes alkoholista, munkanélküli haverotokat, a nyugdíjas szüleiteket? Ők speciel nem fizetnek TB-t, Zsolt meg igen, ráadásul 2006 óta a TB NEM FEDEZI az extrém sport baleseti ellátását.

gezabá (törölt) 2010.01.12. 22:15:35

@leone007: majd valaki tegye ki a számláit is...

tothmari 2010.01.12. 22:23:38

Miért is kellene tisztelnünk Erőss Zsoltot? Mit tett ő nekünk? A kérdés nem gunyoros, komolyan kérdezem.
És akinek még ez után sem jött meg az esze, hogy így járt- elgondolkodtató. A családja vajon mit érez?

müszi 2010.01.12. 22:28:36

Erőss Zsolt adott valamit nektek a sikereiből??? nem!
őncélúan mászta a hegyeket-csak azért mert ott van -jeszóval.
ismétlem,mert úgy látom figyelmetlenül olvastátok el az irásom,nem kivánom neki ezt a balesetet! nem a hegy ment oda Zsolthoz,nem a hegy omlott rá, Zsolt ment a bajt keresni a hegyre! ennyi energiafelhasználással hasznos munkát is végezhetett volna.
én nem extrém tevékenységet csináltam ,becsületesen végeztem hasznos munkát,és eközben betegedtem meg!!!
nem egy a kettő!!!
javasolom nézzétek meg a kórházban készült riportot vele. úghy beszél a levágott lábáról,mintha csak a körme repedt volna be. nevetgélve,komolytalanul. ennek akkor nem kell a láb! akkor én miért sajnáljam,ha ő maga sem sajnálja! az a fontos neki ,hogy minél hamarább hegyet mászhasson? ez komolytalan gondolkozás!

müszi 2010.01.12. 22:33:05

@Zozi79: és mi értelme lett volna mászkálni a fagyos ,havas hegyekben ?azt mondd meg nekem!

gitáros 2010.01.12. 22:33:53

@müszi:
Te nemnormális paraszt, te... Tudod, létezik más is a te kis primkó, egyszerű világodon túl.

müszi 2010.01.12. 22:35:50

@tothmari: egyet értek veled !!!!

müszi 2010.01.12. 22:40:49

@gitáros: igazad van Cimbora !én valóban paraszt vagyok! de születésileg. Te viszont viselkedésileg!
én nem parasztoztalak le, csak elmondtam egy racionális higgadt véleményt az esetről.
ha az én primkó 61 éves világomat elmesélném neked ,nyüszitve futnál anyukád szoknyája alá,és ott szarnád össze magag a csodálkozástól!!

nem akar az ökörcsorda legelni 2010.01.12. 22:44:45

Müszi: ugyanannyi részvéttel viseltetünk a Te munkahelyen elszenvedett egészség károsodásod miatt, mint amilyet Te tanúsítasz a hegymászó elvesztett lába iránt. Ahogy korábban már más is megfogalmazta, 40 éven keresztül annak tudatában dolgoztál, hogy a vegyi üzem nem éppen a legegészségesebb munkahely, így ugyanolyan vakmerő voltál, mint Zsolt, az hogy ezzel közérdeket szolgáltál-e vagy sem alighanem egy hosszabb eszmefuttatás tárgya lehetne.
Egyébként ha valóban a munkahelyeddel összefüggásben lett bajod javaslom számodra a dolog jogi útra terelését, egy jobb ügyvéddel ki lehet harcolni annyi kártérítést és kártalanítást hogy a lehetőségekhez képest normálisan tudj járni. Ha a dögöljön meg a szomszéd tehene elv érvekkel való alátámasztása helyett az energiádat ebbe fektetnéd a világ is jobban járna mert kevesebb negatív energia keringene az országban és nem mellesleg a helyzetedben is örömteli javulás következhetne be.

Zaba · http://mbybk.blog.hu 2010.01.12. 22:47:33

@müszi: Spec ráhibáztál, de ezt a mondatot, hogy "Azért mert ott van!" a 1920-as évek legnagyobb hegymászója, George Mallory mondta. Ő meg az Everesten maradt ott. Zsolt pedig szerintem igenis tett és tenni fog értünk, érted, ha így is visszamegy a hegyre. Az, hogy valaki megmássza bármelyik 8000-est, nem csak magának dicsőség, hanem a Hazájának is!

kb. kognitív disszonancia · http://hu.wikipedia.org/wiki/Kognit%C3%ADv_disszonancia 2010.01.12. 22:51:07

@nem akar az ökörcsorda legelni: és az a legszebb, hogy teljesen más irányból, de egy következtetésre jutottunk: vannak hasznos célok, amikre érdemes energiát fordítani, értük meghalni, (lábat csonkoltatni), és vannak az értelmetlen f@szságok

müszi 2010.01.12. 22:53:46

@Callidus: rettenetesen irigy vagyok ! irigylem a levágott lábát!!
megkeseredett ember vagyok, mert szegény Zsolt csak az év vége felé tud hegyet mászni!
én csak annak tudnék örülni ha egy idegszál rendeltetésszerüen működne a félig megbénult lábamban és kezemben( amivel 41 éven át hasznot termeltem a magyar hazának,amiben TI ,kis fütyikék gondtalanul felnőttetek!)

müszi 2010.01.12. 22:57:44

@nem akar az ökörcsorda legelni: eddig a Te irásod volt a legátgondoltabb! igaz nem mindenben értek egyet Veled!

2010.01.12. 23:01:56

Bár nem ismertem őt, de egy ilyen ember ezt nem érdemelte meg!!!

tothmari 2010.01.12. 23:05:07

Az első, aki megmászta az Everestet, az igen, gyarapította az emberiség ismereteit, nem céltalanul kockáztatta az életét. Aki 500.-nak mássza meg, az csak magának keresi a bajt. Ahhoz, hogy egyvalaki céltalanul elszórakozza az életét, ahhoz több embernek kell valóban értékteremtő munkát végeznie. Pl. aki finanszírozza (család, szponzor). A mentőcsapatok, helikopterek, keresők árát is csak munkából lehet előteremteni, nem a hegymászásból keletkezik a pénz. Paraszt az, aki lenézi és leparasztozza azokat, akik végigdolgozták az életüket. Az életét kockáztathatná új, gyógyszerek kipróbálásában is, ha már csak ennyire értékes a számára. De nem, s miért? Mert kell az az adrenalin, csak az adrenalin, mint a kábszer.
Addig, semmi bajom nem volt ezzel, amíg nem vesztette el a lábát. Amikor elvesztette együttéreztem vele. De amikor azt nyilatkozta, hogy mihamarabb, műlábbal akar mászni... Minden tiszteletem elszállt.

müszi 2010.01.12. 23:07:32

@kamikaze boci:
igazad van! vannak értelmes célok amikért érdemes áldozatot hozni, rájuk energiát forditani, értük meghalni?--ezt azért át kellene gondolni!nem vagyunk mi olyan hősök,mint a közel-keleten a fanatikusok,vagy Petőfiék!
de kisebb hősi tettekre készek vagyunk!
ha kell vér neked ,vagy gyerekednek ,az első hivásra megyek vért adni.-szóljál! "0" rh+ a vércsoportom!

müszi 2010.01.12. 23:08:19

@tothmari: jól látod a dolgok lényegét!!!

Vincent Vega 2010.01.12. 23:10:19

Nemrég a Honvéd Kórházban láttam egy 16 év körüli srácot, akinek valami nagy vasdarabok álltak ki a lábszárából. Megtudtam hogy autóbalesetben roncsolodott a lába, amputálni kéne, de a végsőkig küzd hogy valami módot találjanak a megmentésére.Gondoljátok el..egy 16 éves srác...nah őt sajnáltam nagyon. Erőss Zsoltot nem sajnálom. Meg sem próbálta megmenteni a lábát. Más örülne olyan lábnak mint amilyen neki lehetett volna. Extrém hobbi amit csinál, de hát aki kurvának áll ugye....Szóval nemkéne úgybeszélni róla mint ha őlenne az atyaúristen...

sárkányfő 2010.01.12. 23:10:29

Ez a kép egyszerűen borzasztó. Nevetgélni egy tragédián? Viccet csinálni egy csonkolt végtagból? Ráadásul szellemességet még nyomokban sem tartalmaz.
Mit vár a kép/blog tulaja, hogy együtt nevetünk vele? Vagy talán magát Erősst akarják megnevettetni?
Ha majd a post íróját elüti egy kocsi, majd önmagáról is gúnyképeket gyárt a kórházi ágyán?

na jól felhúztam magam egy hülye blogján, eh, a fenébe is.

tothmari 2010.01.12. 23:12:11

Müszi egészségére soha, egész életében nem költenek annyit, mint az ilyen, életüket szándékosan kockáztatók közül egy póruljártnak a megkeresésére, aki magának kereste a bajt.

ditta 2010.01.12. 23:13:12

bazmeg te(anarki) akkora paraszt vagy, hogy szántani lehet veled a Körúton ! egy emberrel (ráadásul ilyen teljesítményt elérő emberrel) tragédia történik, te meg szánalmas viccet próbálsz gyártani belőle. Remélem azé' tettek ki a zindex címlapra, h mindenki tudja mekkora gyökér vagy. Egyes, leülni; te ökör !

sárkányfő 2010.01.12. 23:14:44

Azzal amúgy egyetértek, amit valaki írt, hogy kicsit furcsa, hogy még ezek után is a Himalájába vágyik az Erőss. Hogy is szól a mondás? Addig jár a korsó a kútra... Nem kéne folyton kísérteni a sorsot. A magashegy nem játék. Értem én hogy jó sport, meg szenvedély, de egy felnőtt családos embernek a kockázatokat és a felelősséget is figyelembe kéne vennie.

Ezzel együtt ő döntése, saját élete, saját lába. Szimpatikus, de kissé fanatikus egyéniség.

Vincent Vega 2010.01.12. 23:15:33

@ditta: hidd el ha lenne annyi pénzed és annyi megszállotságod te is feljutnál az Everestre...és rád sem mondanám hogy nagy teljesítményt vittél véghez. Manapság a serpák már hátukon felvisznek és róluk senki nem beszél

müszi 2010.01.12. 23:19:36

@Vincent Vega: igazat adok neked ! Zsolt is még csak 41 éves ,lehet hogy jól jött volna még egy roncsolt de saját láb neki!@ditta:

Pitypalatty úrfi · http://proletarokkozt.blog.hu 2010.01.12. 23:21:49

@KárászAti: Hogyhogy nem érdemelte meg? Nem kívánok ilyesmit senkinek, de tudta, hogy ez benne lehet a dologban, vállalta. Innentől kezdve nincs ok sajnálni, persze különösebben fikázni sem.

müszi 2010.01.12. 23:21:59

@ditta: ha csak ilyen trágár stilusban jönnek ki gondolatok abból a gyüszünyi agyadból ,jobb lesz ha kilépsz a kommentelők közűl !

Vincent Vega 2010.01.12. 23:31:19

@müszi: Én meg veled. Mert hát tényleg tök jó hogy ez a Zsolti egész életében tök szép hegyeket mászik és szívja magába a friss hegyi levegőt, dehát bassza meg valakinek dolgozni is kell, még ha az a munkahely egy vegyiüzem is...

Hegyirablo 2010.01.12. 23:34:03

@müszi: Teljes mértékben egyet értek Veled!

Kíváncsi vagyok rá, Erőss Zsolt akkor is így fog-e vigyorogni, mikor a felesége elhagyja, mert nem fog tudni undor nélkül ránézni, s csak egy csonka embert lát benne. Majd akkor is így fog-e vigyorogni, ha ez után soha többet nő rá sem fog nézni, legfeljebb csak ha fizet neki. Ismertem olyat, aki nem ostoba úrimuri miatt veszítette el a lábát, hanem munkahelyi balesetben. A felesége elhagyta, ő meg a Péterfiben kötött ki, öngyilkossági kísérlet miatt.

Szóval Müszi, igazad van, ennek elborult az elméje.

a\' ördög 2010.01.12. 23:35:12

index főoldalon ez a szar poszt, grat

civil polip 2010.01.12. 23:35:43

Sajnos én sem értem, miért kell felmászni a hegy tetejére. Voltam fent (nem baromi magasan, 2500 m körül), de ott sem értettem. Nem is megyek többet. Megpróbálok teljes életet élni csúcsok meghódítása nélkül. Ha ez egyáltalán lehetséges.

Hegyirablo 2010.01.12. 23:41:45

@civil polip: Egy senki vagy, ha nem mászol hegyet, hát mit képzeltél Te!?!

müszi 2010.01.12. 23:43:36

@a\' ördög: Cimbora!
ez a hozzászólásod nem valami magas szintű intelligenciára vall ! kár volt ideirnod !

civil polip 2010.01.12. 23:43:46

@Hegyirablo: Pont ettől tartottam. Szerencsére van itthon kötél.

Vincent Vega 2010.01.12. 23:44:09

Én 10 éve snowboardozom, tényleg tök jók a hegyek meg minden, de mászni semmi pénzért nem másznék rájuk. Csuszni viszont tök jó róluk biztosított körülmények között. Szóval nem a hegyekkel van a hiba, hanem az emberrel...

Dr. Morcz · http://drmorcz.blog.hu 2010.01.12. 23:47:46

@müszi és társai: Erőss Zsolt és aki komolyan mászik, az spéci biztosítást köt, mert a magyar TB sem a hegyimentést, sem a hegymászóbalesetek utáni orvosi teendőket nem finanszírozza. Úgyhogy nem rajta kellene számon kérni a TB-kassza hiányát.
Azt lehet érteni meg nem érteni, miért vágyik magasabbra. Szerintem egyfajta sikert jelent egy országnak, ha van Everestet mászó polgára is. Tulajdonképp a ti logikátokkal bármely sportsiker megkérdőjelezhető, mert annak is kevés értelme van, hogy valaki 1/100 másodperccel gyorsabban ér célba, mint egy másik.
A sport (és így az extrém sportok) szponzorálása pedig külön téma, a nagy cégek nem véletlenül költenek ilyesmire.
Végül gonoszul megkérdezném, hogy azok közül, akik az ellen ágálnak, hogy valaki a saját testi épségét kockáztatja egy hegyen, vajon hányan kockáztatják elhanyagolt vérnyomással, cukorbajjal stb. a saját, vagy pl. dohányzással a saját és mások egészségét?

a\' ördög 2010.01.12. 23:48:45

Elég korlátolt egy két ember a kommentek alapján. Úgy állítják be Erőss Zsoltot, mintha valami naplopó senkiházi lenne. Aki még nem mászott hegyet az ne is formáljon ilyen sarkos véleményt a dologról, a dögöljön meg a szomszéd tehene hozzáállásról pedig megvan a véleményem.

ditta 2010.01.12. 23:51:45

@müszi: az érzékeny lelkednek írjam szépen, hogy jobb hely lenne a világ, ha nem mérgeznéd a hüje(sic!) kommentjeiddel ? ja, és lécci, ne válaszolj, mer felb@szod az agyam és áthúzlak a vonalon, kisrigó...;)

Vincent Vega 2010.01.12. 23:54:39

@Dr. Morcz: Csak egy kérdés. Szerinted a kis országunkon kívül hányan ismerik Erőss Zsoltot? Volt már olyan hogy te azért hittél sikeresnek egy országot mert van Everestet megmászó állampolgára? Nekem nem. Viszont olyan már volt hogy azért volt sikeres egy ország a szememben mert sok érmet szerzett egy olimpián. Szóval ne hasonlítsuk össze ezt az extrém hobbit mondjuk egy olimpiai sportággal...

a\' ördög 2010.01.12. 23:57:34

müszi, te ne küldjél el engem innen. Te, aki végigtoltad az életed a vegyi üzemben és most itt sírsz. Komolyan nem sajnállak. Az intelligenciaszintemről egy komment alapján dönteni. Hülyékkel nem vitázom.

müszi 2010.01.13. 00:01:21

@a\' ördög: erre én azt mondom neked: aki még nem mentett embereket, szép fiatal lányokat fiúkat egy vasuti tömegbalesetből ,és szétroncsolt halottakat,laszakadt kéz és láb darabokat ,aki nem látta azt a fájdalmat,kapaszkodást az élet utolsó szikrájába (nem extrém sport volt!!!!!) az ne mondjon ilyen sarkos véleményt. Én elmondanám neked azt a kitörölhetetlen eseményt ami a szajoli vasutállomáson velem megtörtén! ne legyen ilyenben részed!!!

Kovács Géza 2010.01.13. 00:03:10

@ditta: Szalai Edit 49 éves Szentendréről! Te foglalkozz inkább az üveggolyóiddal meg a bizsuiddal, és az ilyen komoly dolgokat meg bízd a nagyokra! Jó!?!

Dr. Morcz · http://drmorcz.blog.hu 2010.01.13. 00:03:15

@Vincent Vega: A csak egy kérdésedre sorrendben pár válasz:
1. Sokan ismerik, pedig a hegymászás elég belterjes sport. Magyar nyelvterületen (ami nagyobb mint kis hazánk) feltétlenül, de a kelet-európai régióban is ismert. Az pedig, hogy egy csomó más 8000-esre is feljutott, egy elég exkluzív 'klubhoz' való tartozást jelent. Kb. olyan, mint magyar focistaként ott lenni a VB-n a legjobb 4 között.
2. Nem. Szerintem nem attól sikeres Kína és az USA sem, hogy ott több a jó sportoló, de jót tesz a lelküknek. Nem elhanyagolható szempont, hogy nálunk szerencsésebb országokban az emberek tudnak örülni egymás sikereinek.
+1: A hegymászás amúgy kitartásra, körültekintésre nevel, jól erősíti az izmokat, szívet, tüdőt stb. ez nagy előnye. Mint az is, hogy kivisz a nagyvárosból. Teljesen igaz az, hogy veszélyes, halt már meg olyan jó ismerősöm is, aki abszolút biztonságra törekedve mászott. Számomra mégis jóval könnyebben elfogadható, mint az ejtőernyőzés vagy a bungee jumping. De hát a személyes véleménye nyilván mindenkinek más és más.

müszi 2010.01.13. 00:03:21

@Vincent Vega: végre egy józan gondolkodású ember!

a\' ördög 2010.01.13. 00:05:53

Ó te világ megmentője, ítélkezz csak fölöttem is, biztos ismersz. Egy rettentő ostoba, megkeseredett, önsajnáló ember vagy. Utolsó kommentem itt, mivel az ennyire sötét alakok nagyon felhúznak. És nyilvánvalóan nekem is azért van netem, napi betevőm, pénzem az extrém szenvedélyeimre , mert te megdolgoztál érte... Korlátolt tahó.

Hegyirablo 2010.01.13. 00:08:34

@a\' ördög: Azért majd néha írj egy képeslapot nekünk!

müszi 2010.01.13. 00:11:08

@müszi: ez a véleményem dr Morcznak is szólt !

müszi 2010.01.13. 00:13:44

@a\' ördög: mi jelenségről vitázunk. Te meg rögtön személyeskedsz? ennyire telik? jobb ha lefekszel ,és kipihened magad Jó éjt!

ditta 2010.01.13. 00:13:53

@Kovács Géza: mellélőttél kisbarátom ! egyébként erősen offtopic vagy ! a nagyokat úgy érted, h nagy barmok ? mert akkor a helyeden vagy, ez a te posztod, gratula... tényleg, én is hülye vagyok, h trollok közé jövök kommentelni !
KG=bp

Kovács Géza 2010.01.13. 00:18:31

@ditta: Dehogy lőttem mellé! Könnyedén visszakereshető vagy, még a szaros telefonszámodat is tudom. Tudom, hogy elég randa és öreg vagy, de szánalmas, hogy nem mered vállalni magad! :D

ditta 2010.01.13. 00:27:01

@Kovács Géza: valamit elkevertél kisbarátom, de ha felhívsz, lesz részed meglepetésben. Tudod, az a szomorú, h ami fontos(magyar hegymászók balesete) azzal itt szinte nincsis foglalkozva, csak müszi és kg otrombaságai és az azokra érkező reakciók töltik meg egy szánalmas blogbejegyzés kommentlistáját.

limonadejoe 2010.01.13. 00:33:48

@Kovács Géza: te egyenest a kocsmábó' jöttél, vagy esetleg ott is van wifi és a kannásbor meg a feles mellett vagy online ?
de tényleg hogy mekkora fos ez a post !!!!!

müszi 2010.01.13. 00:34:27

@ditta: neked sincs egyetlen ész érved sem,csak személyeskedni tudsz. lépjél ki,vagy tanulj dr morcz-tól stilust!

Kovács Géza 2010.01.13. 00:34:42

@ditta: Tehát akkor ez itt nem a te blogod?

szalaiedit.blog.hu/

A telefonszám a lap szélén sem a tied?

Ez sem a te blogod?

ezkellnekem.blog.hu/

Undorító, hazug élőlény vagy! Fúj! Undorodom tőled!

limonadejoe 2010.01.13. 00:45:13

@Kovács Géza: van vmi érdemi hozzászólásod is, vagy csak tovább rontod a levegőt ? pl. mit gondolsz arról, amiről a blogbejegyzés szól ? tudod mit, inkább ne is válaszolj, mert előre látom, mekkora marhaságokat írnál, amire esetleg válaszolni kéne, de közbe' el kéne menni aludni, mer' tudod, holnap munka van, meg minden...

Kovács Géza 2010.01.13. 00:51:43

@limonadejoe: Mi van ditta, gyorsan regisztráltál magadnak még egy nicket, hogy meg tudd védeni magad??? :D

2010.01.13. óta tag.
limonadejoe

De szánalmas! :D :)

Nyinocska 2010.01.13. 00:53:22

@Hegyirablo: Csak annyit, a férjemnek 49 évesen, ezelőtt 15 évvel amputálták a lábát, nem hegymászás, nem baleset miatt, csak közönséges érszükülete van a rengeteg cigarettától, amit a mai napig is szív, ennek ellenére nem nézek rá undorral, és nem hagyom el. Valószinüleg a Zsolt felesége sem fogja ezt tenni, kedves Hegyirabló.

müszi 2010.01.13. 00:57:46

@Kovács Géza: csodálkozol?
egy buta repedtsarkú!ne várj tőle értelmes hozzászólást!

Hegyirablo 2010.01.13. 00:59:33

@Nyinocska: Igazad van, soha elő nem fordult még olyan, hogy egy nő elhagyott egy férfit (vagy fordítva). Pláne nálunk, Magyarországon nem jellemző ez, hiszen mi nem is arról vagyunk híresek, hogy ez a válások országa!

gergel 2010.01.13. 01:50:48

ízetlen tréfa ez.
gyurmából szeretnék küldeni az értelmi kitalálónak egy lelket vagy szívet.

KenSentMe 2010.01.13. 03:52:16

@Hegyirablo: Azért van különbség aközött, hogy ritkán-esetleg-talán-általában-valószínűleg-biztosan. Nyinocska azt mondta, hogy "valószínűleg", nem azt, hogy "biztosan".. a "valószínűleg" ellen nem érv az, hogy előfordul, még akkor sem, ha némiképp ironizálva érvelünk vele.

KenSentMe 2010.01.13. 03:53:08

@Hegyirablo: Azért van különbség aközött, hogy ritkán-esetleg-talán-általában-valószínűleg-biztosan. Nyinocska azt mondta, hogy "valószínűleg", nem azt, hogy "biztosan".. a "valószínűleg" ellen nem érv az, hogy előfordul, még akkor sem, ha némiképp ironizálva érvelünk vele.

KenSentMe 2010.01.13. 03:54:28

@Hegyirablo: Azért van különbség aközött, hogy ritkán-esetleg-talán-általában-valószínűleg-biztosan. Nyinocska azt mondta, hogy "valószínűleg", nem azt, hogy "biztosan".. a "valószínűleg" ellen nem érv az, hogy előfordul, még akkor sem, ha némiképp ironizálva érvelünk vele.

paramm 2010.01.13. 07:57:29

igazából, két embert látok itt. a hegymászót, és a nemhegymászót. ezt a két tulajdonságot nem határozza meg sem végzettség, sem az hogy mit éltek meg eddig, esetleg hol. fölösleges elmagyarázni a nemhegymászónak, hogy miért másszon hegyet. úgy sem fogja megérteni, mint ahogyan azt sem, hogy ez az ember miért akar megint felmenni oda, akár a lába árán is. de ugyanúgy fölösleges meggyőzni a hegymászót, arról hogy ne másszon, mert nem értetek mászik, hanem magáért. önző sport tény, de nagyon sok ember magába nézhetne ilyen téren. a pakliban benne volt Zsolt balesete, és ennek tudatában szerintem ezért nyilatkozott olyan formában ahogyan tette.

frdavid 2010.01.13. 17:55:38

A sok hozzászólás közt elveszni látszik az, hogy itt egy súlyos balesetet szenvedett ember visszafordíthatatlan sérülésén viccelődik a blogbejegyz. írója. Ez önmagában oltári nagy faragatlanság, sőt bunkóság. Ezen nincs mit vitatkozni.
müszi : te nem a bunkóság ellen tiltakozókkal vitatkozol, hanem az emberiességgel.
Kovács G. : figyelmedbe ajánlom, hogy a személyes adatokkal való visszaélés sokba kerülhet neked, és erősen offolod a témát; nem is tudom, érdemben hozzászóltál, vagy csak átsíklottam felette ?

Zozi79 2010.01.14. 18:39:57

@müszi: Próbáld meg egyszer és megtudod.

matterhorn 2010.01.19. 19:58:03

bvb09-nek A "szlovákiai magyar srác" Demján Zoltán.Nagyot akartál mondani,de ő igaz,hogy magyar,de nem magyar állampolgár(tudod Trianon óta,1920.június 4.)Ő csehszlovák állampolgárként(nem szlovák srác,hanem magyar,de valamikori csehszlovák állampolgárként ért Psotkával a Mount Everestre. Sajnálom,hogy ennyi itt a dilettáns ,aki nem ért egy fikarcnyit sem a hegymászáshoz.No itt épp nem bvb09-re gondoltam,mert meg kell hagyni,még ő az egyik legtájékozottabb,csak kissé kiegészítésre szorul a tudása.Egyben kijelentem:Erőss Zsolt az 1. magyar állampolgár az Everesten,2. Jelinkó Attila, 3. Ugyan Anita
süti beállítások módosítása